اصول كلي ليزر درماني هموروئيد

۶ بازديد

جراحي با ليزر هموروئيد ، بواسير و مزاياي جراحي ليزر

نكته اي كه در جراحي هاي معمولي نياز هست كه بدانيم اين است كه حتماً بايستي بيمار در بيمارستان بستري شود و بيهوش شود و همچنين 2 هفته از محل كار و زندگي خود دور شده كه اين مورد براي مريض و محل كار او مساله ساز مي باشد، بعد از جراحي تمام بيماراني كه قبلاً جراحي با چاقو انجام دادند  خاطرات بسيار بدي از اين مساله داشته و از دردهاي بسيار زياد، از گذاشتن توپي در داخل معقد كه همگي اين پروسه را بسيار دردناك ياد مي كنند و كساني كه 20 -30 سال پيش از اين گونه جراحي ها انجام داده اند اين پروسه هميشه تكرار شدني بوده و هست و همه هم با بدي ازآن ياد مي كنند. اما اخيراً با كاربرد ليزر در اين ناحيه و در بيماريهاي هموروئيد فوق العاده كار را راحت نموده اند.

درمان هموروئيد با ليزر ، بواسير و مزاياي جراحي ليزر

نكته اي كه در جراحي هاي معمولي نياز هست كه بدانيم اين است كه حتماً بايستي بيمار در بيمارستان بستري شود و بيهوش شود و همچنين 2 هفته از محل كار و زندگي خود دور شده كه اين مورد براي مريض و محل كار او مساله ساز مي باشد، بعد از جراحي تمام بيماراني كه قبلاً جراحي با چاقو انجام دادند  خاطرات بسيار بدي از اين مساله داشته و از دردهاي بسيار زياد، از گذاشتن توپي در داخل معقد كه همگي اين پروسه را بسيار دردناك ياد مي كنند و كساني كه 20 -30 سال پيش از اين گونه جراحي ها انجام داده اند اين پروسه هميشه تكرار شدني بوده و هست و همه هم با بدي ازآن ياد مي كنند. اما اخيراً با كاربرد ليزر در اين ناحيه و در بيماريهاي بواسير فوق العاده كار را راحت نموده اند.
امروزه از ليزرهايي استفاده مي نمايند كه به راحتي كار برش را در حداقل ممكن و با كمترين صدمه انجام داده  تا خون ريزي ها قابل كنترل باشند. در ضمن محيط كاملاً خشك  بوده و ديگر نيازي به تامپون يا توپي كه بعد از عمل بسيار براي بيمار دردناك است نخواهد بود، مدت دوران بعد از عمل فوق العاده راحت طي مي شود، هرچند كه يك زمان خاصي از مريض خواهد گرفت ولي براي مريض بي دردسرتر و راحت تر مي باشدليزر درماني ( اشعه درماني يا فتوگواگولاسيون مادون قرمز )يك درمان مطبي مناسب و سرپايي براي هموروئيد هاي درجه 1و2 كوچك مي باشد
جراحي ليزردرمان جراحي با ليزر معمولاً براي بواسير هاي درجه 3 و 4 انجام مي گردد كه با استفاده از ليزر بسيار مؤثرتر و كم عارضه تر از جراحي سنتي مي باشد.
* درمان بواسير با ليزر و بي حسي موضعي بصورت سرپايي انجام مي گردد و در مورد بواسير ها با هر ميزان بزرگي و اندازه قابل انجام مي باشد. پس از عمل نياز به پانسمان داخل مقعدي نداشته و درد و خونريزي پس از عمل بسيار كمتر از جراحي معمولي مي باشد.
هر روز كه به جلو مي رويم دستگاه هاي جديد ليزر در جهت تسهيل كار و راحت شدن موضوع مورد استفاده قرار مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.